Τι κάνω που δεν κάνουν οι φίλοι μου οι Άνθρωποι…

Γεια σας! Πολλές φορές, όταν είμαι ξαπλωμένος στον καναπέ μου με τα βιβλία μου όπως τώρα, ακούω τους γύρω μου να λένε “σκυλίσια ζωή”… Δεν είναι ακριβώς αυτό που κάνει την “σκυλίσια ζωή”… Μπορεί να νομίζεις ότι τα σκυλιά δεν αγχώνονται, αλλά συμβαίνει και σε μας. Ωστόσο, αισθανόμαστε άγχος μόνο όταν είμαστε σε άμεση επαφή με εκείνες τις εμπειρίες που μας προκαλούν πόνο ή δυσφορία. Για παράδειγμα, σπάνια χαιρόμαστε την επίσκεψη στον κτηνίατρο. Πράγματι βλέπω τους περισσότερους ιδιοκτήτες μας να πρέπει να μας σέρνουν μέσα στο ιατρείο τραβώντας το λουρί με όλη τους την δύναμή.

Ωστόσο, εσείς οι άνθρωποι κάνετε αυτό που ποτέ δεν θα κάνουμε εμείς τα σκυλιά. Ξυπνάτε φοβισμένοι το πρωί σκεπτόμενοι τα πράγματα και τις καταστάσεις που θα βρείτε μπροστά σας κατά την διάρκεια της επόμενης ημέρας. Εγώ δεν θα ξυπνήσω ποτέ στις 3 το πρωί για να σκεφτώ, “Ω, όχι! Λες σήμερα να είναι η μέρα που θα πρέπει να πάω στον κτηνίατρο; Αχ, τι θα πάθω; “

Και εμείς έχουμε πράγματα που μας ανησυχούν ή που μας προκαλούν λύπη. Είμαι σίγουρος πως έχετε δει το ένοχο βλέμμα ενός σκύλου όταν συλλαμβάνεται να μασάει το παπούτσι του αφεντικού του. Αλλά ένας καλός λόγος, ένα χάιδεμα στο κεφάλι, είναι αρκετό για να ξεχάσουμε τα πάντα. Από την άλλη, κάποιοι από εσάς παραμένετε “κολλημένοι” και θυμάστε ακόμα και κάποιο “ευχαριστώ” που ξεχάσατε να πείτε στην μητέρα σας πριν 20 χρόνια…

Σε γενικές γραμμές είναι αλήθεια πως φαινόμαστε πολύ πιο ευτυχισμένα από ότι οι περισσότεροι από εσάς τους ανθρώπους. Εκτός και αν κάποιος από εμάς έχει κακοποιηθεί με φρικτό τρόπο (και συνήθως είστε εσείς αυτοί που μας το κάνετε…), συνήθως ζούμε μέσα στην ικανοποίηση, την χαρά, και φυσικά με πολλή ύπνο… Αντίθετα, εσείς ανησυχείτε πολύ και για τα πάντα… βασανίζεστε με τις άσχημες εικόνες που έχετε δει μέσα στην ημέρα, ακόμα και με εικόνες από πράγματα που δεν έχουν γίνει καν και που μπορεί να μην γίνουν ποτέ στο μέλλον ή συχνά μένετε προσκολλημένοι στα λάθη του παρελθόντος σας.

Όταν φέρνεις και κουβαλάς στο “τώρα” πιθανές μελλοντικές “καταστροφές” καθώς και τις λύπες και αποτυχίες του παρελθόντος, ουσιαστικά αποσυνδέεσαι από το παρόν. Κάτι τέτοιο μπορεί να καταστρέψει εντελώς τις παρούσες στιγμές σου – τον χρόνο εκείνο δηλαδή που πραγματικά έχεις για να ζήσεις την ζωή σου! Και αυτό ακριβώς είναι που κάνω εγώ… Ζω στο Εδώ και Τώρα!

Με εκτίμηση,

Τόμμυ

