Είμαστε φίλοι;

Πράγματα που κάνεις και μου δείχνεις πως είσαι φίλος μου…

Μου αφιερώνεις χρόνο.

Με ακούς – χωρίς να με κάνεις να αισθάνομαι πως με κρίνεις.

Δεν παραλείπεις να μου υπενθυμίζεις ότι είμαι δυνατός.

Με βοηθάς να νιώσω καλύτερα, όταν υποφέρω.

Μου λες την αλήθεια, όταν αυτό πρόκειται να με βοηθήσει. Δεν μου τη λες, όταν δεν με βοηθάει.

Μου δείχνεις με τη συμπεριφορά σου, τον τόνο της φωνής σου και το χαμόγελό σου ότι σε ενδιαφέρει να αισθάνομαι ασφαλής, ευτυχισμένος και άνετος.

Μου δείχνεις ότι λυπάσαι, όταν με πληγώνεις. Μου επιτρέπεις να σου δείξω ότι λυπάμαι, όταν σε πληγώνω εγώ.

Δεν με εκμεταλλεύεσαι. Ποτέ. Φροντίζεις να ξέρω ότι θέλεις να με προστατεύεις.

Μου κάνεις μικρές εκπλήξεις.

Βρίσκεις λόγια, για να τονίσεις ό,τι καλό έχω μέσα μου.

Μου επιτρέπεις να κλάψω, όταν το χρειάζομαι.

Με ενθαρρύνεις να σου λέω την αλήθεια και να παραδέχομαι τους φόβους μου.

Ναι, είσαι φίλος μου. Και σε χρειάζομαι.

Από το βιβλίο «Μαθήματα Αυτοπεποίθησης» του Walter Anderson

